Monday, April 14, 2008

Sakhalin II LNG Project










Ni lah dia ... crew Sanko Engineering dari Malaysia ... datang berjasa di Pulau Sakhalin, Russia untuk orang Russong dengan menyumbang tenaga mahir dalam industri pembinaan Oil & Gas. Plant LNG ini dinamakan Sakhalin II LNG Plant dan ia merupakan projek yang agak sukar di laksanakan kerana faktor cuaca yang terlampau sejuk sehingga mencecah -35 darjah celcus. Jumlah crew 110 orang adalah gabungan Electrician, Instrument Fitter dan Welder yang berasal dari seluruh Malaysia. Kebanyakan mereka sangat berpengalaman dan pernah berjasa membina Malaysia LNG Plant di Bintulu, Sarawak. Perghhh ... habaq hang! Power sungguh depa ini ...

1 comment:

Aboo/Lady Dark & Co. said...

wah..wah..wah.. Abe Stan pun dah start blogging!Ini baru best...huhuhu! Aku dah letak link blog ko kat blog aku...Ko pun kena letak link aku la jugak...baru adil dan saksama!huhu...Apa2,aku nak komen kat blog ko,ko kena wish kat blog aku sempena 1thn aku blogging! Sbg blogger ko kiranya,junior aku la...huhu! Oit..Shaktar,awek2 lawa tak? Smuggle la sorang dua bawak balik M'sia...huhuhu!